.

HEJ!

Kategori: ~allmänt~

hej! Hoss C. Har fikat där, ganska trevligt! Och gott! Jag tror vi ska äta här. Sen hinner jag inte med så mkt. Klockan är kvart över sex. Nu är min önskelista färdig! Och vad står först på listan... En ny dator så klart, en mini. Det lät inte helt omöhligt från pappas sida! ^^ Och jag var först att åka skridskor på "vår" sjö! hahha jag är riktigt stolt :D

Jag har haft en seg dag.
Kläder:

Mjukisbyxor
linne och kofta.

förlåt om det blir rörigt.
Kan någon förästen INTE vilja ha denna underbara svinstia gjord av pepparkaka och choklad!http://www.syrransgranne.se/blogg/wp-content/uploads/2006/12/sg-061224-hoggfarmen.png

Och vad ska ni läsare ha på er på julafton då? Någon som har kollat det?

börja gör det, annars blir det så stressit som det brukar bli för mej.

Aja

Ha en trevlig kväll! // J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: