.

det är roligt att svara på komentarer..

Kategori: ~allmänt~

svar på komentar ;
du verkar ha så bra självförtroende! Har du det?
och hur mycket tar du ego kort?

din blogg är väldigt bra!

sv;Vad trevligt att ha en anonym läsare ! hehe, fast ja föredrar namn annars blir det så mystiskt. Jadu, man kan väll säga att jag har bra självförtroende ja, jag är nöjd med hur jag ser ut. Men ibland så vänder det och går neråt och ingenting är bra. Oftast är det på topp :) Okej, jag tar "egokort" , hmm kanske varje dag, haha. Nej då , jag tar egopix när jag tycker att jag ser bra ut!Det var ett bra svar tyckte jag. Kul också att du gillar min blogg ! kram



Kommentarer

  • Emmaaaaaa säger:

    hahah fast jag tror jag är värlst med självförtroendet^^, men du är rätt illa med de du mee x)<33

    2010-04-16 | 21:18:36
    Bloggadress: http://emmaalbiiinsson.blogg.se/
  • hanna säger:

    dagens outfit tävling på bloggen anmäl dig !!

    2010-04-17 | 10:21:57
    Bloggadress: http://hannahjanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: