.

gå runt kolgården kan man ju också göra

Kategori: ~allmänt~

Först och främst vill jag berätta min underbara dröm, det var så att vi var i USA ( det är ju bara fem dagar kvar!) , och så köpte vi en systemkamera där..Så blev jag en kände fotograf, hehe.Asbra. Idag hade vi som jag krev igår två nationella prov, båda kunde det ha gått bättre på..Efter Lunchene gick vi runt kolgården och ännu en liten bit bort! Jag, Emma och Linn vi gick eftersom att jag hade ont i ryggen, Emma i sin fot, och linn mest sällskapade.
Ikväll ska jag typ dö i soffan och se på talang. Men vi hörs senare! :)

puss

Kommentarer

  • anonym säger:

    du verkar ha så bra självförtroende! Har du det?

    och hur mycket tar du ego kort?



    din blogg är väldigt bra!

    2010-04-16 | 19:51:33

Kommentera inlägget här: