.

svar på kommentar

Kategori: ~svarpåkommentar/er~

" Hej!!!<333 Jag bara älskar din blogg! den är sååå lätt läst liksom och glad! Hela du verkar så glad!!! OMG jag skulle också vilja ha en lika snygg blogg som din!! Snäll kan jag få veta hur många besökare du har???<333 jjag vet att det kanske låter lite konstigt att jag vill veta det men det vill jag xD<3 Jag bara ÄÄÄÄÄLLLLLLSSSSSKKKKKKAAAAARRRRRR din blogg!!!!

// Duvethonsomälskardinblogg!<3

(SNÄLLA SVARA) "


Sv,; okej.. tack ? antingen driver du bara med mig eller så är du bara allmänt beroende i min blogg. Men tack för berömmet och jag försöker väll göra min blogg så bra som möjligt :) Min statistik är väldigt varierande och går från 30-100 varje dag...

tack!

Kommentarer

  • TAAAAAACCKKKKK säger:

    Tack såå mycket för att du svara, din blogg är bäst!

    2010-08-04 | 11:47:29
  • ehhh säger:

    Jag heter ******* och är typ kär i dig! Jag önskar att vi kunde träffas:S

    2010-10-16 | 12:54:37

Kommentera inlägget här: