.

svar på frågestund 2#

Kategori: ~svarpåkommentar/er~

Beskriv dig själv! Hm, en skum + sprallig tjej. Gör det jag vill och går inte efter nån mall.
Läser du min blogg? Jag tittar till den ibland, ja ! :D

Vilka länder har du varit i ? Norge danmark(9ggr)tyskland holland belgien frankrike österrike schweiz italien spaninen greklan(2ggr) syrien israel egyptien USA(2ggr) libanan.

vilkas bloggar läser du ? :) Fannystaaf.se ,Isabelles.nu & och mina vänners. Sedan händer det att kikar in på lite andra också!

ungefär hur många läsare per dag har du ? i genomsnitt, tror jag ca 30/40!

vad önskar du dej i julklapp ? Böcker som innehåller kärlek, kläder, smycken, mm. Kanske ska ta och lägga ut min önskelista!

Bästa fotot på dig? Det blir nog en från spanien, när jag står i havet!

Bästa ämnet? Idrott & svenska.

Din systemkamera..? Canon eos 400D.

Intressen? Umgås med vänner, läsa, gymnastik, och att åka pulka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: