.

HATA NTO OCH ALLA SMÅ PJ:s SOM TROR ATT DOM ÄR NÅOT

Kategori: ~allmänt~

först och främst, hur kan man vakna såhär tidigt?
och igår, vi kom dit vid halv sju, vi stog ganska långt bak men vi var väldigt flummiga och hade roligt och pratade med någon kille som hette Tim. Sen blev det mer folk och kallare. Och så kom det en stor ***** klump med elaka människor som bara trängde sej före, men då kom Tims  pappa och flyttade fram oss ( thank god ) sen smög sej hela klumpen runt oss, och dom kom in, och inte vi! Dom är nå ***** psykfall! Vi stog där i 2 och en halv timme, och vissa började gråta för att dom stått där i typ 1 timme.Och vi darrade som om vi stått utan kläder, det var så sjukt kallt! Och jag och Emma, vi pratade lite högt om hur fullt vi tycker att reflexvästar och snoddar på benen var. Och så stog det några bakom oss xD så **vl* ägda.. Nästa gång ska vi ta med hela våran klass typ och så ska vi bli en klump :)
one thing left, Emma fick ett sms, men det var lite svårt att skriva för hon darrade så ***** mycket! ( det gjorde jag och Linn med.. ) sen snacka vi med snälla människor som inte häller kommit in, sen hämtade Linns föräldrar oss! Åh när jag kom hem såg jag och mamma på film i värmen, så sov jag i soffan..

Vad har vi lärt oss?
NTO suger ***
Jag har försökt att inte svära i dethär inlägget.
Jag har alldrig frysit så mycket som jag gjorde igår.
Jag gillar Emma och Linn :)
Jag tycker att ni ska gå med i facebook klubben " Alla vet att Falun är bättre än borlänge"



Kommentarer


Kommentera inlägget här: