.

Lördag - söndag

Kategori: ~allmänt~

lets talk about the helg!

Först, på lördagen kan ni läsa om i förra inlägget. Efter det skjussade jag och Mamma hem emma, och jag åkte till pappa, där var jag en stund och åt, och sen åkte jag till Emma! Sen kom linn, och vi åkte till Hemmakväll och hyrde film; 17again ( med Zac efron<3<3<3<3<3) och scoobido2! Vi kände att det var väldigt bra filmval.. Vi handlade också godis, chips, och dipp. När vi åkte hem fixade vi iordning hur vi skulle sova, det var mysigt. Sen bäddade vi ner oss och hade väldigt roligt. Vilken film vi började med kommer jag inte ihåg men jag tror det var 17again.



Sen blev vi lite galna och kastade gosedjur i taket.. hmm.. sen såg vi på den andra filmen.
Vi somnade vid 2 tror jag, hyfsad tid iaf. Vi vaknade vid 8 tror jag. Då såg vi på 17again ( again XD ) och sen åt vi frukost. Vi spelade något hönsspel sen..


Vi klädde sen på oss och så gick vi ut och åkte madrass efter Emmas fyrhjuling!



sen hade vi jätte kul...





Sen gick vi hem, packade våra grejer och drog på träning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: