.

väntar,

Kategori: ~allmänt~

väntar väntar, jag tror seriöst jag väntar bort hela mitt liv! Aja,för er som undrar vem jag väntar på så äre min kusin, som kommer om ungefär 1 timme och 20 minuter! Åhh :) Imorn drar vi till sälen. vad skönt det ska bli att åka bort ett litet tag. Men jag kommer självklart blogga när jag är där! Men det blir nog mest bilder då.

Usch vad tråkigt inlägg kände jag nu. Vi hörs väll senare och då har jag säkert något roligt att skriva! Nu måste jag leta efter kameran som jag , eh, slarvat bort hehe.

söt bild på mig och kusseee


Kommentarer

  • Amanda säger:

    Kolla jätte gjärna in linns och min blogg allså jag heter amanda och skriv jätte gjärna in komentar till INLÄGGET är du snäll puss sötnos och min bästa kompis linn hennes blogg är notingbutbetter.blogg.se eller så går du in på min blogg mina länkar och sen klickar du på linn

    2010-02-26 | 19:56:08
    Bloggadress: http://mandaklick.blogg.se/
  • JuliaLinnéa ♥ säger:

    Svar: Sjklart går det bra ;-)

    2010-02-26 | 23:06:23
    Bloggadress: http://juliahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: