.

Hemma från korvgrilling :)

Kategori: ~allmänt~

hej! Kom hem från korvgrillning på ön...jätte mysigt! Jag och Emma blev helt galna x) Vi åkte dit på längdskidor, och det var typ första gången Emma åkte längd! Haha :)


Jätte dålig bild, men tog kort med mobilkameran :/

Imorn så tror jag att pappa, jag och Emma åker till hundpanskonatet i fan nej!nu har jag glömt bort va det heter! men där är dom söta hundarna Pepper och Ruffy , eftersom att deras matte ( pappas kompis ) åkte till haiti, eller , klockan nio åker hon! och vi ska nog hälsa på hundarna. Sen åker jag och Emma lite madrass!

Bild från tidigare på dagen, mina nya vantar:



Vantarna på!



kram på er

Kommentarer

  • emma :) säger:

    hur jävla söt får man va jenny!!!!!!!!(L)

    2010-01-16 | 20:41:20

Kommentera inlägget här: