.

Mjukisdress, and the day!

Kategori: ~allmänt~

Tjenare! Europa provet idag gick ganska bra. Men jag fick helt hjärnsläpp på huvudstäderna och länderna! Men jag tror att det gick bra iaf. Efter skolan gick jag, Emma och Isabella ner på stan och titta lite. Köpte ingenting. Men senare mötte jag mamma och vi köpte mjukisdress;


Känns ganska galet att snacka med sig själv, men det får man ta x)
Imorn klockan 14:00 drar jag (och min klass) till hedemora! Vi är ju med i " Vi i femman". Så lyssna på Radiodalarna P4 klockan 17-18! Söderbaumska det är vi, ingen tar sig oss förbi. start och mål är samma sak, en sekund så är det klart! SÖÖÖÖDERBAUMSKA!

Åh, idag ska jag lägga mej och sova tidigt...♥

Godnatt!

Kommentarer

  • Emma säger:

    söti :D <33

    2010-01-20 | 21:32:44
    Bloggadress: http://emmaalbiiinsson.blogg.se/
  • jocke säger:

    miley cyrus - party in the USA

    2010-01-21 | 18:19:18

Kommentera inlägget här: