.

nyss träning :)

Kategori: ~allmänt~

Hej! Nu är jag hemma från träningen! På söndagar tränar vi 17-19 och vi tränar bara fristående!
Men innan var vi ju och tog en promenix med Ruffy och Pepper!

coolingar :)


Vi hittade några rullar som vi såklart skulle klättra upp på :D



Sen fick vi åka hem, och åt lite hoss Emmas pappa. Sen åkte vi på träningen som sagt.
Efter det ville jag, Emma och Linn leka lite i snön. Så vi gick det något längdskidor ställe, och skulle gå upp på någon " Liten snöhög" Men den var stor som, ah jag vet inte vad! Så där åkte vi ner för med mjukisar,dåliga skor och inga vantar.

(( korten är med mobilkamera kvalite ))
Jag och linn på toppen!



Linn är Crazy :)



Haha Emma :)


Nu måste jag( kall som jag är ) in i duchen!

Kram på er! Ta vara på vintern.

Kommentarer

  • claesson<33 säger:

    vad då crazy jag är som jag är hehehe :) <333

    2010-01-19 | 15:10:08

Kommentera inlägget här: