.

skivstångs träning på friskis?

Kategori: ~allmänt~

Hejhej! Idag har vi ( som jag skrev igår ) haft skivstångs pass på friskis&svettis! Anna-kari ( min lärare ) jobbar där så. det var kul! Kände att jag behövde träna lite, kommer få världens träningsverk imorgon, eller på söndag.
Okej, nu kommer en riktigt intressant grej!

Jennys nattduksbord;
Och vad är det egentligen för något som är på nattduksbordet?
Miranda nallar :)
Min kära klocka
Brev... var för har jag dom där`?

Fåret, och min lilla samling grisar x)
Mirandanalle kort :)

Kort på farfar<3
Det här var säker jätte intressant! :)

Kram på er, och ha en bra fredag kväll!

Kommentarer

  • caroliine :D <333 säger:

    gillar du typ hellokitty?

    2010-01-30 | 12:07:52
  • Vilma säger:

    Tjänar du pengar på att blogga!? kram

    2011-03-04 | 18:37:41
    Bloggadress: http://wilmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: