.

Snöiig :)

Kategori: ~allmänt~

Hej! Har just kommit till pappa. rabblar upp min dag ;
Vakna av jojjo slicka mej i ansiktet, bloggade lite. Sen frukost och sedan skolan!
Hela eftermiddagen åkte vi skridskor, kallt om fossingarna...
Vi slutade 13:40 och då följde Fredrik,Amadeus och Linn med mig hem! Vi såg på scary movie1, den är ju as rolig! Efter det skulle Fredrik på hockey träning. Då såg vi som var kvar på scarymovie3.sen så fick Jag, Amadeus och Linn idée torka om vad vi skulle göra, sen blev vi helt galna, Amadeus skrämde mig och Linn med saker från scarymovie3, sen så satt vi i tvättstugan(fråga inte varför :)  ) och körde snurra flaskan, och halsa cocacola. Det kändes verkligen som " Jag blev full på min cocacola" Sen lekte vi mörkerkurragömma. När vi hade tröttnat på det gick vi ut, och gick omkring och slängde oss i allt som hade med snö att göra , vi hoppa omkring på isen och på varenda lekplats vi såg. och vi var ute i kanske 2 timmar. Sen skulle Linn och Amadeus hem :(
Jag gick in, och alla klädernaa var så blöta att dom satt som limmade mot min kropp! pappa kom och hämta mej och nu sitter jag här, med Tony örvings röst i bakrunden :)
http://rogerlindqvist.blogg.se/images/2009/sno_30268990.jpg
Bilderna får jag tyvärr inte in på datorn för att min mobil inte vill känna sig inkopplad!

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: