.

Tisdaag :)

Kategori: ~allmänt~

Hejsan bloggen :)
Har varit hemma ganska länge men har inte haft någon tillgång till en dator, så jag har spelat på mitt nintendo DS, och sett på Scrubs! Nu senare ikväll så måste jag plugga till Europa provet som är imorn. Idag hade vi Matte, engelska, och på eftermiddagen så hade vi slöjd! På slöjden lär vi oss att sticka, men jag får inte till det! Jag har filmat en liten del av det, men sladden is gone! Vi ska lära oss att sticka typ en söt mask, som jag ska göra till ett armband! Och senare kommer jag göra "fulmonster", sök på det på google! Dom är jätte söta!

Och nu har jag bestämt mig!
( och ni fått tycka till
Jag kommer ha " Månadens låt" , nästa fredag! Så ni får komentera/mejla in låtar ni tycker ska vara med! Jag får se om vi ska rösta eller något, men det kanske blir lite för mycket..

Nu måste jag äta middag!

men vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: