.

hungrig,tråk

Kategori: ~allmänt~

SISTA PERSON SOM...

- Sov i din säng:
jaaag
- Skrek åt dig:
ingen skriker åt mig :)
- Skickade ett e-mail till dig:
facebook -.-
- Sa att han/hon skulle döda dig:
han

HAR DU NÅGONSIN...

- Sagt "jag älskar dig" och menat det:
Ja.
- Varit i New York:
tror det när jag var liten men åker dit igen i april!
- Drömt något jättekonstigt som hände nästa dag:
ja, sånt är läskigt.
- Önskat att du vore det motsatta könet:
ja
- Haft en fantasi-kompis:
nej. men jag brukar prata med mig själv.
då får man alltid de bästa svaren!


- Vad var det sista du åt:
ett kex..
- Är du uttråkad:
ja, oehört.
- Hur många kompisar är online:
21, och alla är väldigt sociala. eller inte
- Sista film du såg:
Alice i underlandet
- Sista rösten du hörde:
Min egen, och taylor swift
- Senaste gången du lämnade Sverige:
Danmark,åker dit varje sommar xD
- Namnet på din framtida dotter:
Kajsa :)
- Namnet på din framtida son:
ingen aninig,planerar inte det.
- Choklad eller vanilj:
choklad
- Om du fick välja vilket jobb som helst, vad skulle det vara:
jag har sagt till allt och alla att jag ska bli miljonär så det får nog bli mitt svar!
- Är du högerhänt:
ja
- Vad finns det under din säng:
kläder, monster, och mördare. Länge sen jag titta
- Favorit-sport att titta på:
hockey och gymnastik :)
- Din hårfärg:
brunt
- Ögonfärg:
blååå
- Längd:
1.54
- Glasögon:
Nej
- Syskon:
Elvira och tor!
- Piercings:
öron
- Bästa kompis:
Emma albinsson
- Favoritsysselsättning:
träna gymnastik, vara med underbara människor :)
- Vilken typ av bil kör du:
hmm. det skulle varit bra om jag hade en bil
- Är du i tid eller alltid försenad:
ingen aning, orkar inte bry mej
- Tycker du om att vistas bland människor:
Ja, varför inte?
- Har du varit kär i någon du aldrig kommer få en chans på:
Ja, johnny depp..
- Har du någonsin gråtit över vad en med motsatt kön gjort:
Ja
- Är du ensam just nu:
Ensam hemma - Ja.
Ensam i livet - Nej.
- Är du rädd att du aldrig kommer gifta dig:
nej,
- Vill du gifta dig:
Ja :)
- Vill du ha barn:
om jag hittar den rätta pappan, haha.

FAVORIT...

- Rum i huset:
toaletten
- Typ av musik:
typ allt utom ballader med "doesent make sence ( hur översätter man det till svenska? :S ) texter och hårdrock med skrikiga sångar 
- Sång:
beror på humör.
- Minne:
har så många
- Dag i veckan:
fredag!
- Färg:
blå
- Blomma:
tussilago

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Kolla in min blogg, massa tävlingar, rabatter och just nu vem tycker du ska vinna melodifestivalen? Kika in :-)

    2010-03-13 | 20:01:58
    Bloggadress: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: