.

ord jag använder!

Kategori: ~allmänt~

Vill du veta hur jag pratar, vilka ord jag använder?

This is something fore you
Jag säger , om något blir fel  " nu blev det jobbigt för mej" och när jag väll har börjat med något sånt "ordspråk" eller vad man säger så blir det som en reflex! Och jag använder också ord som tillexempel " herregud, gud, fan, jävla skit" men i bloggen så försöker jag ta bort det, och något som jag använder är  "leka" ! typ som när jag skriver Tv:n vill inte leka med mej , då är det samma sak som att tv:n inte funkar. Enligt många runtomkring mej så kan jag prata väldigt fort ibland! Och det försöker jag runda ner på. Jag tror jag har fått några ord av min storasyster, som jag visserligen inte träffar så ofta längre.
Men nu har jag börjat märkt att mina kompisar och sånt, använder "samma" ord som jag, och då hör jag hur störande det ibland kan låta ^^
Om ni har några frågor, fråga!

Kommentarer

  • Elvira säger:

    Haha, jag har nog smittat av mina ord på dig ;)

    Och jag har smittat av mig på mina vänner också xD

    2010-03-24 | 09:24:05
  • Anonym säger:

    Vad lyssnar du på för musik då?

    2010-03-29 | 09:02:03

Kommentera inlägget här: