.

blått pannband?

Kategori: ~allmänt~

Tisdagar är nog den bästa vardagen om man ser det i lixom " skol dag ". Vi börjar med matte, sen hade vi någon teater idag. Efter det lunch, sen textilslöjd för mig! Jag skulle göra en mössa, men jag ska göra ett pannband istället! Idag bytte vi platser också! Jag fick väll en hyfsad plats, men jag kom inte med samma klassrum som Emma och Linn! Och dom fick sitta i det bra klassrummet ;( . Men jag känner dom flesta ganska bra så att jag tror att det funkar ^^ . Jag har ingen träning eller något idag, så när mamma kommer hem så tror jag att vi åker ner på stan eller något och shoppar, och köper present till min bäästtiiiz som fyller år på fredag! 

Haha, jag och linn hade väldigt kul ^^

Vi hörs!

Kommentarer

  • kusse säger:

    vi har åxå bytt platser. jag sitter breve maxi. det är synd om mej!

    2010-03-09 | 18:33:18

Kommentera inlägget här: