.

fredaaaag

Kategori: ~egoo~

weird, väldigt mycket hände idag, jag praoade på hundiset, det gick riktigt bra. Jag red och travade tillochmed utan att någon höll i mig! Tyckte att det var lite häftigt ;)


discot då, tiden innan var väldigt trevligt med Elsa, Ida, och Emelie! Sen drog vi till ett cp disco med typ bara 4or och 3or! Först var ju vi lite tråkiga men sen släppte vi loss när vi fick höra "svettlöken åke". Och man kände sig väldigt instängd för man fick inte lämna byggnaden, inte ens korridoren knappt! Annars var det väll hyfsat...




nu ska jag duscha, och sen, hmmm.. göra någonting.
Längtar sjuuuuuuukt mycket till imorn! DÅ blir det att träffa beztiz som jag inte har träffat på 2 veckor! Vi ska gå på rättviksmarknaden och se på bio och sova över, awesoooomeeee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: