.

svar på komentar

Kategori: ~svarpåkommentar/er~

Anonym
"Jag värkligen älskar ditt hår! det är så långt ooch fint!!! Hur länga har du sparat? Hur sköter du det?"

sv; Tack så mycket :) Jag gör faktiskt inte så mycket specielt med mitt hår. tvättar det varannan dag (duschar varje) och använder hårinpackning när jag har lust.  Jag har sparat ut det i ungefär ett år! Klippte kort , innan hade jag längre och finare hår.
Ni kan få lite bilder ! :D
färgade det typ rödbrunt ,
kortkort

KRULL
lugg
och nu ,

fokus hår
FÖRLÅT FÖR MONGA BILDER

Kommentarer

  • MADDES säger:

    vad roligt. gud ditt hår växer rätt snabbt va?! Kram

    2010-09-03 | 17:10:57
    Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/
  • MADDES säger:

    Du är en av finalisterna till dagens blogg. Nu måste du se till att skaffa så många röster du bara kan så att just du vinner! Det finns mer info om tävlingen i inlägget på bloggen! LYCKA TILL!!

    2010-09-04 | 16:04:35
    Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här: